Ką valgyti, kad gerai ir saldžiai miegotume?

Womenman-sleeping

Tikriausiai žinote, kad nakčiai prisivalgyti sunkiai virškinamo maisto nėra gerai ir jūs tikriausiai to vengiate. Tačiau ar žinote, jog yra tokių produktų bei gėrimų, kurie ramina ir migdo?

Visų pirma, tai tokie maisto produktai, kurių sudėtyje yra triptofano-esminės amino rūgšties, iš kurios organizmas pasigamina neuromediatorių serotoniną ir miego hormoną melatoniną. Sudėtiniai angliavandeniai, esantys viso grūdo produktuose, taip pat padidina serotonino gamybą. Raminančiai veikia kai kurie mineralai, pvz. kalcis ir magnis, atpalaiduojančiai – vaistažolių arbatos.

[artad]

Tad jei norite gerai išsimiegoti ir palaimingai panirti į sapnų karalystę, valandą prieš miegą užkąskite.

Geras pasirinkimas būtų:

1. Pusė banano ir saujelė migdolų. Triptofano, angliavandenių ir magnio derinys mieguistumui prisišaukti. Nemėgstate bananų? Drąsiai keiskite vyšniomis, kurios tikras melatonino šaltinis.

Bananas-and-Almonds

2. Viso grūdo sausainiai su žemės riešutų sviestu. Dar vienas stebuklinga porelė miegui prisišaukti (triptofanas ir angliavandeniai).

photolibrary_rm_photo_of_peanut_butter_and_crackers

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *