Ką valgyti, kad veido oda būtų skaisti ir gyvybinga?

  1. Migdolų pienas

almond-milk_1

Pieno produktai gali sukelti uždegimą. Norėdami išvengti odos paraudimo ar bėrimo vietoj karvės pieno rinkitės alternatyvą. Pavyzdžiui migdolų pieną, kuriame gausu vitamino E. Šio vitamino dėka paskaistės jūsų oda, taip pat bus stipresni nagai ir vešlesni plaukai.

  1. Juodasis šokoladas

dark-chocolate_1

Siūlome rinktis tik kokybišką juodąjį šokoladą. Šokolade gausu ne tik natūralių antioksidantų, bet ir vitaminų, mineralų – kalio vario, geležies. Juodojo šokolado, kitaip nei pieniško, plytelėje daug mažiau cukraus. 28 g šio dieviško skanumyno porcijoje tik 150 kcal.

[artad]

  1. Lašiša

honey-20soy-20grilled-20salmon-20with-20edamame-20and-20brown-20rice_1

Jūs tikriausiai žinote, kad omega-3 riebiosios rūgštys tikras stebuklas jūsų odai. Visos riebios žuvys: ir lašiša, ir skumbrė, ir sardinės – geriausias šių rūgščių šaltinis. Omega-3 riebiosios rūgštys malšina odos uždegiminius procesus. Visos žuvys – puikus kolageno, baltymo formuojančio odos ląsteles, šaltinis, tad valgydami žuvį išvengsite raukšlių, o oda bus švelni it kūdikio.

  1. Špinatai

spinach_2

Jei maitinatės vegetariniais patiekalais ir žuvis jums nepriimtina, rinkitės alternatyvą – špinatus. Ši Popajaus mėgstama lapinė daržovė – vienas geriausių nesočiųjų riebiųjų rūgščių šaltinių. Špinatuose daug askorbo rūgšties, karotino, vitaminų, baltymų, geležies, fosforo bei kalcio.

Vienas Komentaras

Palik Komentarą
  1. This is a very good post! I admire the way you shared this topic! Keep it up a good job! credit report and score=> <==> <==> <=Always verify the truth before taking any legal actions. Hope this problem is already fixed.1. 2. 3.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *